Reparatie & garantie

Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie of een nieuw artikel. Is het probleem met het artikel je eigen schuld, door incorrect gebruik, misbruik of verwaarlozing? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen. 

Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw situatie van toepassing zijn.

Voor alle custom controllers die bij ProFPS zijn gekocht, gelden de onderstaande voorwaarden:

3 maanden standaard garantie:

  • Jouw controller is tot 3 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten. Fabricagefouten betreft Stick drift en/of connectiviteitsproblemen. 
  • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
  • Klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten.

6 maanden (extra) garantie: 

  • Jouw controller is tot 6 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten. Fabricagefouten betreft Stick drift en/of connectiviteitsproblemen. 
  • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
  • Als jouw controller hardware-defecten heeft, zullen we jouw controller repareren / vervangen. Dit omvat alle hardwaremodificaties uitgevoerd door Consoleskins.
  • Klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten.

12 maanden (extra) garantie:

  • Jouw controller is tot 12 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten. Fabricagefouten betreft stick drift en/of connectiviteitsproblemen. 
  • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
  • Als jouw controller hardware-defecten heeft, zullen we jouw controller repareren / vervangen. Dit omvat alle hardwaremodificaties uitgevoerd door Consoleskins.
  • Premium support, reparatie wordt snel uitgevoerd.

Wil je aanspraak maken op jouw garantie of wil je een reparatie-aanvraag doen, neem dan contact met ons op via info@profps.nl onder vermelding van jouw naam en ordernummer. 

Veelgestelde vragen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over reparatie en garantie.

Wat moet ik doen als mijn controller defect is?

Neem contact met ons op via info@profps.nl onder vermelding van je naam en ordernummer. We zullen beoordelen of je in aanmerking komt voor gratis reparatie of vervanging volgens de garantiebepalingen.

Welke defecten vallen onder de garantie?

Onze garantie dekt fabricagefouten zoals stick drift en connectiviteitsproblemen. Afhankelijk van de garantieperiode (3, 6 of 12 maanden) bieden we reparatie of vervanging aan. Klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten.

Wat valt niet onder de garantie?

Defecten veroorzaakt door incorrect gebruik, misbruik, verwaarlozing of normale slijtage vallen niet onder de garantie. In dergelijke gevallen heb je geen recht op gratis reparatie, vervanging of terugbetaling.